Melano.hu
Published on Melano.hu (https://www.melano.hu)

Címlap > Új kommunikációs vezető a Magyar Suzuki Zrt-nél

Új kommunikációs vezető a Magyar Suzuki Zrt-nél

Létrehozás: 12/27/2019 - 23:41
Szerző: Melano
[1]
2019 év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetői posztját.
Kapcsolódó cikkek: 
Egy Suzuki, amit megbámulnak az emberek [2]
A Suzukit tavaly se lehetett megállítani [3]
Új kommunikációs vezető a Magyar Suzuki Zrt-nél [4]
Elkészült a félmilliomodik esztergomi Suzuki Vitara! [5]

 

A szakember felel a jövőben a cég teljes vállalati kommunikációjáért – beleértve a vállalati márkaépítést és a hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését – Dr. Urbán László vezérigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt. A 12 éves ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal egyaránt rendelkező új vezető feladata az esztergomi gyártóegység vállalati kommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása, ezáltal pedig a Magyar Suzuki üzleti céljainak eredményes támogatása. 

„Izgalmas szakmai kihívásként tekintek a feladatra. Az emberek ismerik és szeretik a Suzuki autómárkát. Szeretném elérni, hogy a Magyar Suzuki, mint gyártóvállalat is kamatoztatni tudja ezt a pozitív megítélést, hiszen a vállalat és az általa gyártott termékek értékei közösek. Célom, hogy a gyártóvállalat kommunikációját új szintre emeljük, jobban megismertessük a vállalatot az összes érintettel, és ezáltal hatékonyan támogassuk a Magyar Suzuki jövőbeli sikereit!” – mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna.

A szakember Sólyom László köztársasági elnök sajtósaként kezdte karrierjét, majd három évvel később vállalati PR-re váltott: először ügynökségi oldalon, a Graylingnél, majd a HG Mediánál. 2012-től közel öt éven át a régió egyik kiemelkedő rendezvénye, a TEDxDanubia szervezői csapatát erősítette. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola HBC Magyarországnál helyezkedett el, ahol a vállalat külső, majd belső kommunikációjáért felelt. Csaknem hatéves ottléte alatt számos projektet vezetett, többek között a Coca-Cola Ambassador vállalati nagyköveti, valamint az egykori egyik legnagyobb hazai vállalati szabadidősport programot, a Coca-Cola Testébresztőt. Részt vett a fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását és elhelyezkedését támogató #énjövőm program elindításában is. Bonnár-Csonka Zsuzsanna a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a Soproni Egyetemen (korábban Nyugat-magyarországi Egyetem) végzett mesterképzést marketing és pénzügy szakirányon. Magyarországi tanulmányai mellett külföldön is kamatoztatta tudását: Hollandiában üzleti tanulmányok szakon diplomázott, valamint Németországban és Dániában is tanult. Angolul, németül és spanyolul folyékonyan beszél. 

Tags: 
Magyar Suzuki [6]

Forrás webcím: https://www.melano.hu/uj_kommunikacios_vezeto_a_magyar_suzuki_zrt_nel

Hivatkozások
[1] https://www.melano.hu/sites/default/files/articles/bonnar-csonka_zsuzsanna_magyar_suzuki_zrt.jpg
[2] https://www.melano.hu/egy_suzuki_amit_megbamulnak_az_emberek
[3] https://www.melano.hu/a_suzukit_tavaly_se_lehetett_megallitani
[4] https://www.melano.hu/uj_kommunikacios_vezeto_a_magyar_suzuki_zrt_nel
[5] https://www.melano.hu/elkeszult_a_felmilliomodik_esztergomi_suzuki_vitara
[6] https://www.melano.hu/tags/magyar_suzuki